Den kommer krypandes..

Nu är det blogglusten jag pratar om igen! :)
Känns faktiskt riktigt mysigt igen att skriva på den välbekanta sidan jag uppdaterade dagligen förut. Kanske har jag saknat det mer än jag faktiskt trodde!

Tänkte passa på att skriva upp en liten inköpslista.

- Rosa nagellack
- Rosa linne/topp/klänning [Något av följande, eller allt. x'D]

- Base-coat, Top-coat och Tip-coat. [Ett sätt på nagelprodukter]
- Rosa läppstift/läppgland. [Vet vilket jag vill ha.]
- Kattöron [Redan köpt dock. ;)]
- Smink


Blir en det, allt det här. ;)
Men som tur är så har jag everything under control! Haha, har nämligen en hel del pengar liggandes i min Paris Hilton plånbok. Skryt skryt. x'D

Jaja, kram på er sålänge.


Min 'lunch' igår eftersom skolmaten smakade bajs! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0