Kul Fredag!



Väldigt Kul. -.-'

Sitter just nu med täppt näsa och har gjort det hela dagen, jag blir galen!! Jag hade kunnat vara ute med vänner och gjort stan farlig, men nej!
Den posetiva attityden är påträngande, inte sant?

Jaja, funderar på att se om Step Up 2 idag, den är så bra. Det var länge sedan jag såg den men när jag bläddrade bland hyrfilmerna man kan hyra på TV dök den upp, så grym alltså! Så då såg jag om den, hiphop/streetdance är ju fan bäst!
Hursomhelst, funderar på att gå och lägga mig. Imorgon hade jag nämligen tänkt dra iväg och shoppa lite i Norrtälje. Men jag får se hur det blir och hur pigg jag är.
Ska knarka tabletter ett tag och sedan göra slut på alla tusentals pappersäsdukar.
Låter som en kul fredag, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0