So much to tell

Nu har jag inte bloggat på ett tag, tog en dag ledig kan man väl säga. ;)
Vi börjar från början, igår så drog jag iväg till Täby Galopp för att prata med Annika och sådär om vad jag ska få göra och allt det praktiska. Det låter jättebra och hon har verkligen underbara hästar.


Annika
Bild från google. ^^


När jag kom hem så fixade jag till mig och sminkade mig innan jag drog på mig andra kläder. För vi skulle nämligen se "I Taket Lyser Stjärnorna!" Den har jag velat se ett tag nu och den var verkligen superbra. Väldigt sorglig dock och jag kan ju säga att ett effektivt sätt att förstöra sminkningen är att gråta. ^^'

Ni får se lite bilder från igår också när det slutade med att alla sov över hos mig! Det kommer snart.
KRAM!


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: rita

oh, har du? ;) de är så söta ^^ när jag var liten och kom till mormor brukade jag alltid sitta och beundra dem och känna på de xD



jag har också sett I taket lyser stjärnorna (det kanske du vet?) och ja, visst var den enormt bra? :) fast du har rätt - grymt sorglig också...



rider du? ^^ vem är Annika?



kram!

2009-02-22 @ 17:45:42
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: tack så mkt :)

2009-02-22 @ 18:01:50
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0