Andra och Tredje dagen!


Ledsen.
Har helt enkelt inte hunnit, orkat eller känt för att skriva i bloggen de senaste dagarna. Uppdateringarna har inte varit toppen, jag vet.
Men tänkte nu därför göra en kort sammanfattning.

Igår:
Kom till stallet klockan sju och fodrade och fixade de flesta hö-näten. Inte så mycket hände fakktiskt den dagen eftersom alla hästar vaccinerades och de flesta skoddes. Men tog iaf in några hästar och gosade med Sakari och Son Of A Dancer. Eftersom jag slutade tidigt så drog jag till Vallentuna C, mötte upp med Julia och så fikade vi. Riktigt mysigt med chokladkaka, mums!


Idag:
Rätt segt idag med, hände inget speciellt. Gosade lite med mina kompisar, ryktade 'Baby' och gjorde henne fin, hon skulle nämligen säljas idag. Eller, rättare sagt, idag skulle hon flytta till Skåne! Varmare klimat alltså, ha det bra gumman!

Sakari! <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

aoow, skojj. :D



Söt häst på bilden längst ner. x') <3

2009-03-26 @ 08:57:05
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Postat av: Bella

Yey, Skåne. 8D x'D

2009-03-31 @ 08:09:46
URL: http://eclece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0